Veelgestelde vragen
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. Zit uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Area via 0591 – 57 10 80 óf via ons contactformulier.
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. Zit uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Area via 0591 – 57 10 80 óf via ons contactformulier.
Veel gestelde vragen
Ja, want bij vorst mogen wij onze werkzaamheden niet uitvoeren. Dit heeft te maken met uw veiligheid en die van ons personeel. Het lekwater kan opvriezenm waardoor er gladde stoepen en plekken met ijs op het wegdek kunnen ontstaan. Daarom staat de overheid het ons niet toe dit soort werkzaamheden uit te voeren in geval van vorst.
Nee. Alleen de binnenkant van het deksel, de rand en de binnenkant van de container worden gereinigd. Hier bevindt zich namelijk het vuil en de bacteriën.
Area reinigt uw container op dezelfde dag dat deze wordt geleegd. Wel is het zo dat onze Piko kliko-dienst een andere route kan rijden dan de vuilophaaldienst. Wij verzoeken u daarom om uw container tot 18:00 uur buiten te laten staan.
U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0591 - 239 059.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Onze reinigers hebben een vooraf geplande route waar niet van kan worden afgeweken.
Wat vervelend! Dit kan meerdere oorzaken hebben:
Er zijn natuurlijk meerdere oorzaken denkbaar waardoor uw container niet is gereinigd. We helpen u graag om dit op te lossen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website.
Natuurlijk kan dat! Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Wij kunnen u dan een prijsopgave toesturen.
Dat is afhankelijk van het abonnement dat u kiest: onze reinigers kunnen vier- of achtwekelijks langskomen.
Nee, op dit moment alleen in de regio Emmen. Dit wordt op een later tijdstip uitgebreid naar andere delen van ons werkgebied.