Registreren en chippen van containers: restafval, GFT en PMD.

In de gemeente Hoogeveen zamelen we afval gescheiden in. Om zicht te blijven houden op de in omloop zijnde containers voor restafval, GFT en PMD, gaan we deze in de maand oktober voorzien van een (nieuwe) chip. Met de registratie van de containers kunnen we waarborgen dat we de juiste containers legen. En zo kunnen we u ook sneller helpen als er iets is met uw minicontainer.

 

Hebben wij de juiste gegevens over uw containers?

Per brief hebben wij u geinformeerd over het aantal containers dat op uw adres geregistreerd staat. Klopt deze registratie niet? Klik dan op onderstaande button en log in met de door ons verstrekte inloggegevens om uw containers te registreren.

Containers registreren

Vragen

Heeft u vragen over het proces van chippen en registreren? Op onze pagina ‘veelgestelde vragen’ geven wij een zo compleet mogelijk overzicht van vragen en antwoorden.

Veelgestelde vragen

Helpdesk

Via onze helpdesk staan we u ook graag te woord. Deze is te bereiken via het gratis telefoonnummer (0800) 400 20 50. Op maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur geopend en op zaterdag van 9.00 - 13.00 uur.

Containers registreren

Registreer HIER uw containers